KVALOJA.SI - NOVICE

Z uporabo »heatmap« do učinkovitejše spletne strani in boljše prodaje
Če ste lastnik spletne trgovine, verjetno že uporabljate več načinov za pospeševanje prodaje in spreminjanje obiskovalcev strani v stranke. Za izboljšanje rezultatov prodaje pa je tu še en način, ki ga do zdaj morda še niste uporabili - prikaz polj intenzivnosti (bolj uveljavljen je angleški izraz "heatmap", zato ga bomo uporabljali tudi mi)... Preberi več »

KAKO POSTAVITI KONKURENČNO CENO?
Ko skušate prek svetovnega spleta prodati kakšno stvar, ste se zagotovo že soočili s tem, da kupci primerjajo ceno istega izdelka na več straneh. Potrošniki so ob obilici ponudbe namreč razvajeni, zato se navadno odločijo za nakup pri tistem spletnem prodajalcu, ki ponudi najnižjo ceno.... Preberi več »

Pisanje marketinških besedil za splet
Pisanje marketinških besedil je ključ do uspeha! Zahteva skrbno pripravo strategije in optimizacijo. Ko objavljamo besedila na spletu, se pogosto vprašamo, ali smo preveč gostobesedni ali premalo in kako dolžina našega sporočila vpliva na njegovo učinkovitost. Zbrali smo najpomembnejša pravila za pisanje marketinških besedil za splet...Preberi več »

SHOPPER MARKETING – OGLAŠUJTE PAMETNEJE

KAKO OBISKOVALCE SPLETNE STRANI SPREMENITI V KUPCE?
Povečanje prodaje na spletni strani je zelo zapleteno. Obiskovalci do spletnih trgovin dostopajo prek različnih naprav, imajo za seboj različne nakupovalne izkušnje in vodijo jih različni vzroki, zakaj nekega nakupa ne izpeljejo do konca. Jasno je, da je v svetu spletnega nakupovanja konkurenca izjemno huda. Preberi več »

KAKO PRAVILNO REAGIRATI NA KOMENTARJE VAŠIH PRODUKTOV ALI STORITEV?

CONTENT MARKETING – SEDANJOST IN PRIHODNOST OGLAŠEVANJA
Content marketing ali vsebinski marketing v središče vsakega oglaševanja postavlja koristno in uporabno vsebino. A tradicionalne oglaševalske metode postajajo iz minute v minuto manj učinkovite. Različna podjetja nas kar naprej zasipavajo s ponudbami in informacijami, s katerimi nas želijo pripraviti do tega, da od njih kaj kupimo. Preberi več »
