Povečanje stopnje prodaje - kako in zakaj?

Povečanje stopnje prodaje pomeni povečati razmerje med obiskovalci in dejanskimi kupci. Boljše kot je razmerje bolj dobičkonosen je vaš posel. To še posebej velja na spletu, kjer je potencialnih strank ogromno.

Za vsako podjetje je bistveno, da se zaveda različnih faz v katerih se znajde stranka pred nakupom, ter tem fazam prilagodi oglaševalska sporočila in stranko nezavedno vodi k nakupu. Tako ločimo štiri osnovne faze, katerim pametna podjetja prilagodijo vsebino in oglase.

Povečajte dobiček s pomočjo povečane stopnje prodaje!
Faza 1: ”AWARNESS”

V tej fazi stranka šele prične z iskanjem in se prične zadevati da določen produkt ali storitev potrebuje. V Google na primer vtipka ”ideje za počitnice”. V tej fazi je ključno, da stranko obvestimo o našem podjetju in ji ponudimo zanimivo vsebino, ki jo navduši.

Faza 2: ”LEADS”

Stranka ima že bolj jasno definirane želje in prične iskati kateri produkt ali storitev je za njo najbolj primerna. V Google na primer vtipka ”Počitnice v Grčiji”. V tej fazi je ključno, da stranko informiramo o naši ponudbi in prednostih, ki jih nudimo.

Faza 3: ”PROSPECTS”

Stranka ima že povsem jasno definirane želje in točno ve kaj želi kupiti. Že je izbrala znamko proizvoda ali ključne lastnosti storitve ki jo želi. V Google na primer vtipka ”Ugoden hotel Santorini”. V tej fazi je ključno, da sporočilo ali ponudbo povsem prilagodimo posamezni stranki in pričnemo z Remarketingom.

Faza 4: ”SALE”

Stranka se je že odločila in želi izdelek ali storitev nemudoma kupiti. V Google na primer vtipka ”Rezervacija Hotel Astra Santorini”. V tej fazi je ključno, da stranka naše podjetje že pozna in mu zaupa. Delo smo morali opraviti že v prejšnjih fazah – čas je za zaslužek!

povečanje stopnje prodaje

Povečanje stopnje prodaje - dobre prakse:

Kaj je vključeno?

Povečanje stopnje prodaje
  • Analiza trenutnega stanja

    Pregled stanja in priprava strategije izboljšanja marketinške strategije.

  • Analiza obnašanja obiskovalcev na vaši spletni strani

    Na podlagi analize podatkov (Google Analytics in Google Search Console) pridobimo podatke o potrebnih izboljšavah strategije oglaševanja in spremembah na spletni strani.

  • Analiziramo učinkovitost in razumljivost vsebine – UX (Izkušnja uporabnika)

    Strokovnjaki pregledajo in analizirajo vsebino in arhitekturo strani skozi oči stranke. Na podlagi razultatov in s pomočjo testiranja izboljšajo vsebino in marketinška sporočila naredijo bolj jasna in ekektivna.

  • Končno poročilo in nenehne izboljšave

    Za vas pripravimo izledke analize s predlogi za izboljšave. Lahko pa tudi izvedemo celostno optimizacijo in skrbimo za nenehne izvoljšave in povečanje stopnje prodaje.

Brezplačno svetovanje


POVEČAJMO PRODAJO TUDI VAŠEMU PODJETJU!

Investicija v povečanje stopnje prodaje se vedno izplača! Že majhno povečanje lahko bistveno vpliva na vašo profitabilnost in dobiček. Naj vaš pristop pregledajo in optimizirajo strokovnjaki. Pred pričetkom sodelovanja lahko za vas brezplačno pripravimo:

  • Spisek generalnih napak na vaši spletni strani
  • Spisek generalnih napak pri vaši marketinški strategiji
  • Predlogi za izboljšanje dizajna
  • Osnovni napotki za izboljšave
  • Osnutek strategije za izboljšanje stopnje prodaje